Beveik parą oro uoste praleidę „Wizz Air“ klientai pasijuto valkatomis

dsc_0246-1-564c7e1548103

Skaitytojo nuotr. / „Kaip valkatos“ – taip naktį, kurią ne savo noru praleido oro uoste, apibūdino lietuvis

 

Keliolika valandų Lutono oro uoste, iš kurių pora – bendrovės „Wizz Air“ lėktuve, kuris taip ir nepakilo. Būtent taip prasidėjo lietuvių kelionė į Vilnių. Šiam reisui bilietus įsigiję žmonės tvirtina pasijutę jokių teisių neturinčiais valkatomis: „Su mumis elgėsi prasčiau nei su pabėgėliais“. Naktį keliasdešimt lietuvių praleido ieškodami, kur numigti – pailsėti nebuvo galima net ant žemės.

„Lapkričio 17 dieną 19.45 val. Lietuvos laiku turėjome pakilti iš Lutono oro uosto ir per truputį daugiau nei porą valandų pasiekti Vilnių. Turėjome…

Po įlaipinimo į lėktuvą dėl didelio vėjo, kuris esą sukėlė papildomų problemų, orlaivyje laukėme dvi valandas, ir tada mums pranešė, kad skrydis atšaukiamas – pažadėjo, kad išskrisime kitos dienos rytą.

Žmonėms, kurie neturi kur apsistoti, buvo pasiūlytas viešbutis ir pinigų, kuriuos galima išleisti maistui.

Viskas gražu, bet maistui buvo duoti talonai – žmogui 3,5 svarai, – už kuriuos neįmanoma nusipirkti net sumuštinio“, – pasakojo anonimu panoręs likti vienas iš orlaivio keleivių.

Dar vienus talonus jie gavo naktį, kai nė viena parduotuvė ar kavinė oro uoste nedirbo.

Netrukus paaiškėjo, kad viešbutis taip pat tėra graži pasaka: žmonės turėjo miegoti, kur sugalvojo.

„Jauniems tai nėra didelė bėda, bet tarp atšaukto skrydžio keleivių buvo ir pagyvenusių žmonių, ir vaikų, jie taip pat glaudėsi oro uoste – miegojo ant bagažui tikrinti skirtų platformų, kėdžių, žemės – kas kur rado vietos“, – pasakojo lietuvis.

Pasak jo, iš viso Lutono oro uoste nakvojo keliasdešimt įvairaus amžiaus šio reiso keleivių, tarp kurių buvo maždaug 20 moksleivių grupė, kuriuos lydėjo viena pedagogė.

Pastaroji ketina ieškoti teisybės: moteris nesupranta, kaip galėjo ją ir nepilnamečius vaikus keliolikai valandų palikti visiškoje nežinioje.

„Įsivaizduokite, 20 vaikų mėgino glaustis ant kavinių suoliukų, nes pabandę sugulti ant grindų buvo išvaryti oro uosto darbuotojų“, – prisiminė į portalą kreipęsis šio reiso keleivis.

Pasak jo, trečiadienį 7 val. ryte jiems buvo išdalinti paskutiniai maisto talonai – tuomet Lutono oro uosto administracija pranešė, jog skrydis į Lietuvą įvyks 10 val.

Gavę juos keleiviai turėjo pasirašyti, jog neturi pretenzijų – buvo supažindinti su esama situacija, nors iš tiesų visą naktį praleido kas kur ir visiškoje nežinioje.

Mes tiesiog priminėme pabėgėlius, su kuriais, panašu, elgiamasi daug geriau, nei su mokiais „Wizz Air“ klientais.

„Oficialiai tai traktuojama, kaip atidėtas skrydis. Tačiau skrydžio numeris pasikeitė, o mes buvome palikti kaip benamiai ir glaudėmės kaip kas sugalvojo“, – kalbėjo vyras.

Pasak „Wizz Air“ klientų, pikčiausia, kad kompanijos ir Lutono oro uosto darbuotojai, kurie iš pradžių pagal instrukcijas kuravo šią situaciją, vėliau dingo.

„Mes tiesiog priminėme pabėgėlius, su kuriais, panašu, elgiamasi daug geriau, nei su mokiais „Wizz Air“ klientais. Po nakties mums buvo pasakyta, kad su „Wizz Air“ neįmanoma susisiekti, tad likome ant ledo“, – piktinosi portalo skaitytojas. Vilnių lietuviai pasiekė lapkričio 18-osios vidurdienį.

Atšaukus daug skrydžių, viešbučiuose neliko kambarių

Bendrovė „Wizz Air“, komentuodama šią istoriją, atkreipė dėmesį į keletą nuo įmonės nepriklausiusių aplinkybių.

„Sudėtingos oro sąlygos antradienį Didžiojoje Britanijoje paveikė daug skrydžių – nemažai jų buvo atidėta. Keleiviams, kurie negalėjo išskristi ir buvo priversti laukti atidėtų skrydžių, buvo pasiūlyta apsigyventi viešbučiuose. Tačiau juose pritrūko kambarių.

Keleiviams taip pat buvo išdalinti 40 eurų/žmogui vertės talonai maistui; į oro uosto terminalą atnešta pagalvių ir antklodžių“, – pranešė „Wizz Air“ atstovė Lietuvoje Ernesta Karalienė.

Kompanija užtikrino, jog su visais nukentėjusiais keleiviais bus susisiekta dėl jiems priklausančių kompensacijų. Jas ketinama išmokėti už pagrįstas išlaidas.

„Londono skrydžių departamentas ir „Wizz Air“ trečiadienio rytą nuoširdžiai atsiprašė keleivių, patyrusių nepatogumų dėl atidėtų ir atšauktų skrydžių. Tačiau saugumas – mūsų pagrindinis prioritetas“, – teigė oro bendrovės atstovai.

Šaltinis: 15min.lt

 


Komentarai

Gaukite mūsų naujienlaiškį

Įveskite savo el. pašto adresą