Kiekvieną rytą į Hagą – sausakimšu traukiniu.

,,Tai jau daug kartų įvyko Barendrechto (45 min kelio traukiniu iki Hagos) geležinkelio stotyje. Traukinys beveik niekada neišvažiuoja laiku. Kaip pagaliau paaiškėjo, kad jis yra paprasčiausiai per trumpas. Dėl to 75 proc. keleivių paliekami perone todėl, kad paprasčiausiai netelpa. Po to jie laukia kito traukinio, kuris vėl vėluoja. Kada bus pagaliau nors kartą kažko imtąsi ? Aš galiu tikėtis, kad jūs man pritariate, jog tai yra visiškai nepriimtina.”

Barendrechto priemiesčių gyventojai yra priversti rytais į susigrūsti į sausakimšą traukinį. Nyderlandų geležinkeliai – Nederlandse Spoorwegen (NS)pripažįsta, kad esama problemų: ”Taip įvyko dėl susiklosčiusių aplinkybių – to mes negalėjome numatyti”

”Traukinys, važiuojantis rytais į Hagą beveik niekada neišvyksta laiku”, – sako Barendrechto gyventojas Jaco van Gelder. ,,Taip atsitinka, nes paaiškėja, kad traukinys yra tikrai per trumpas. Dėlto trys ketvirčiai keleivių yra priversti pasilikti laukti perone. Ir šitaip kiekvieną rytą – spūstys, spūstys, spūstys.”

,,Trys ketvirčiai keleivių yra priversti pasilikti laukti perone. Ir šitaip kiekvieną rytą – spūstys, spūstys, spūstys.”

Anradienio rytą jis mobiliuoju telefonu nufilmavo susigrūdimą Barendrechto geležinkelio stotyje ir patalpino vaizdo įrašą Nyderladų Geležinkelių  (NS) Feisbuko paskyroje. Jis greitai sulaukė kelių šimtų bendrakeleivių palaikymo išraiškų. NS pripažįsta, kad čia esama bėdų, bet padėtis vis dar nepagerėjo.

Sprinter’is -traukinys sustojantis visose įrengtose geležinkelio stotelėse (iki 2003 metų vadintas ,,Stoptrein’’ ).

”Sprinter’is dažnai dažnai yra sudarytas iš vieno vagono”, – pasakoja J. van Gelder. “Tuo metu, kai traukinys su dviem vagonais problemą išsprestų.” Pradėtų kursuoti dvigubas traukinys – tuomet išties kiekvienas keleivis tilptų. O  dabar – pirmos ir antros klasės vagonų įėjimai kelionės metu esti visiškai prikimšti stovinčių keleivių. Nepaisant to, kad yra tikrai nepatogu šitaip keliauti, aš taip pat jaučiuosi nesaugiai šitaip perkrautame traukinyje”, – reziumuoja vyras.

,,Bet kokiu atveju iš Barendrechto visada turi būti paleidžiamas dvigubas traukinys” – , reaguoja Inge Rijgersberg, NS atstovė. Tiesiog ne visada pavyksta turėti traukinį, sudarytą iš dviejų vagonų”

,,Traukinio vagonai turi atkeliauti iš skirtingų Nyderlandų vietų tam, kad Rozendalyje būtų sukomplektuoti jų kelionei į Šiaurę, paaiškina NS atstovė. ,, Praėjusiomis dienomis komplektacija nepavyko dėl traukinių susikaupimo ir darbų, atliekamų ant bėgių.

Problemas lemia aplinkybės

,,Tos pačios problemos sukelia ir traukinių vėlavimus”, – paaiškina ji. ,,Visa tai tikrai priklauso nuo aplinkybių, todėl daugiau dienų, viena po kitos, situacija keliaujantiems traukiniais susiklostė nekaip.

I. Rijgersberg pataria ir prašo keleivių apie spūstį traukinyje pranešti NS programėle, skirta mobiliesiems telefonams. ,,Jei mes tuo metu gausime daug nusiskundimų apie sausakimšą traukinį, galėsime imtis priemonių būtent tame maršrute”, – apibendrino NS atstovė.

Šaltinis: ad.nl | Vertė: Vilma Varanavičiūtė

Komentarai

Gaukite mūsų naujienlaiškį

Įveskite savo el. pašto adresą