Šipolis ruošiasi vasaros apgulčiai: didinamas darbuotojų skaičius

Šipolio oro uostas imasi daugybės papildomų priemonių padėsiančių kovoti su vasaros sezonu  vyraujančiu chaosu ir ilga laukimo trukme.  Bus pasitelkiamos tokios priemonės, kaip apsaugos darbuotojų skaičiaus didinimas ir papildomų rezervinių IT darbuotojų samdymas, tuo atveju, jei kiltų nenumatytų IT problemų.

Vasaros metu tikimasi, kad per dieną oro uoste lankysi apie 200 tūkst. keleivių. Manoma, kad kiekvieną liepos mėnesio ketvirtadienį ir penktadienį oro uostas bus ypač užimtas išvykstančių keleivių, o rugpjūčio mėnesio sekmadieniais ir pirmadieniais sulauks grįžtančių keleivių būrių. Oro uosto internetiniame tinklapyje jau pasirodė kalendorius, kuriame nurodoma, kada yra numanomas labai didelis oro uosto užimtumas. Po kiekvienos naujos skrydžio rezervacijos, kalendorius yra atnaujinamas.

Liepos ir rugpjūčio mėnesiais bus pasamdyta 350400 papildomų apsaugos darbuotojų ir pastatyta 12 papildomų taškų, kuriuose ES keleiviai galės nuskenuoti savo pasus. Taip pat bus pastatytas papildomas taškas keleiviams, neturintiems rankinio bagažo. Taip tikimasi, kad bus išvengta didžiulių eilių su kuriomis oro uoste teko susidurti gegužės mėnesio atostogų metu.

Šipolio oro uosto generalinis direktorius Josas Nijhuisis taip pat žada dirbti oro uosto padėjėju ir pagelbėti keleiviams surasti tinkamus vartus ar pereiti patikras. „Jeigu keleiviui tenka laukti eilėje valandą, tai – Šipolio oro uosto problema. Ir aš dėl to labai apgailėstauju.“

Pasak Nijhuisio, buvo žinoma, kad gegužės mėnesį oro uostas sulauks gerokai daugiau keleivių, tačiau laiku neįvertinta, kad bus pasiektas pats pikas. Tačiau, kaip teigė generalinis direktorius, oro uostas pasimokė iš šios patirties: „Diskutuodami priėjome prie išvados, pirmenybę teikti iškeliaujantiems ar persėdantiems keleiviams. Nenorime, kad dėl pasų kontrolės problemų keleiviai praleistų savo skrydžius.“

Ar šių papildomų priemonių pakaks, išvysime pasibaigus vasarai. Paskutiniais Nyderlandų statistikos duomenimis, per Nyderlandus keliaujančių keleivių skaičius per pastarąjį ketvirtį išaugo 9 proc.

Skaičiuojama, kad gegužės mėnesio atostogų metu, lėktuvų keleiviai oro uosto eilėse praleido valandų valandas, kai kurie netgi nespėjo į savo lėktuvus. KLM praneša, kad dėl oro uoste tvyrančio chaoso, oro linijos patyrė kelis milijonus eurų žalos. Nyderlandų oro bendrovės pateikė žalos atlyginimo prašymus Šipolio oro uostui.    

 

 

Justina Tumaitė | OlandijosLietuviai.lt


Komentarai

, ,
Gaukite mūsų naujienlaiškį

Įveskite savo el. pašto adresą