Tyrimas atskleidė, kad „Lidl“ atėjimas pakeis lietuvių pirkimo įpročius

15-Lidl-Get

„Lidl“ atidarymas Lietuvoje paveiks mažmeninės prekybos rinką: tik 4% internetu apklaustų pirkėjų teigia, jog „Lidl“ atėjimas neturės jokios įtakos ir nepakeis jų pirkimo įpročių. 10% respondentų yra pasiruošę tapti reguliariais „Lidl“ pirkėjais nuo pat parduotuvių atidarymo dienos, o 3 iš 4 apklaustųjų norėtų pirmiausia apsipirkti, kad nuspręstų dėl tolesnio lankymosi, rodo „Nielsen“ atliktas internetinis pirkėjų tyrimas. Lietuviai yra susipažinę su „Lidl“ prekės ženklu ir turi patirties apsiperkant šio tinklo prekybos centruose kitose šalyse.

Apklaustieji yra puikiai informuoti apie „Lidl“: tik 2% respondentų nežino nieko apie šį prekybos centrą (įskaitant jo pavadinimą), lyginant su 12% atsakiusiųjų praėjusiais metais. 29% respondentų teigia, jog jie neseniai susidūrė su „Lidl“ kitose šalyse (praėjusiais ir šiais metais), o 45% respondentų žino prekybos centro pavadinimą, tačiau dar nėra jame pirkę.

„Matome, jog lietuviai labai gerai žino „Lidl“, yra pirkę šio tinklo parduotuvėse tose šalyse ir jau turi susiformavusius lūkesčius. Žmonės tikisi išbandyti „Lidl“ parduotuves jų miestuose ir pripažįsta, kad „Lidl“ atėjimas gali pakeisti jų pirkimo įpročius. Tai reiškia, kad visuomenė yra puikiai pasiruošusi netrukus įvyksiančiam mūsų parduotuvių atidarymui“, – teigė generalinis „Lidl Lietuva“ direktorius Radostin Dimitrov Roussev-Peine.

Lietuviai lenkišką ir vokišką „Lidl“ išbandę daugiausiai

Tyrimo rezultatai rodo, jog 2016-aisiais 10% respondentų jau turėjo patirties prekybos centre „Lidl“. Tuo tarpu per 2015 metus kitų šalių „Lidl“ parduotuvėse apsilankė 19% apklaustųjų.

Pirkėjai, kurie jau turi pirkimo patirties „Lidl“, daugiausiai yra pirkę tinklo parduotuvėse Lenkijoje (32%), Vokietijoje (32%) ir Didžiojoje Britanijoje (12%).

Apie tyrimą:

Kompanija „Nielsen“ šį tyrimą atliko 2016 m. balandį. Jo metu buvo atlikta 1000 internetinių apklausų su pirkėjais, atsakingais už apsipirkimą namų ūkiuose. Apklausti 18–69 m. vyrai ir moterys iš 14 Lietuvos miestų.

Apie „Nielsen“:

„Nielsen“ yra tarptautinė veiklos vertinimo sprendimų bendrovė, tirianti pirkėjų elgesį daugiau nei 100 pasaulio šalių. Žiniasklaidos ir reklamos sričių klientams bendrovė teikia auditorijų matavimo paslaugas, pirkimo segmente vienintelė siūlo pasaulinį plataus vartojimo prekių mažmeninės prekybos vertinimą. Daugiau informacijos apie bendrovę – interneto svetainėje www.nielsen.com.

Apie „Lidl“:

„Schwarz“ įmonių grupė, kuriai priklauso „Lidl“ parduotuvės, yra viena iš pirmaujančių mažmeninės prekybos maisto produktais įmonių Vokietijoje ir Europoje. Šiuo metu „Lidl“ veikia 29 šalyse. Tinklo parduotuvės veikia 26 šalyse. Lietuvoje, Serbijoje ir JAV „Lidl“ atstovauja vietiniai darbuotojai. Europos šalyse „Lidl“ valdo apie 10 000 parduotuvių tinklą ir daugiau kaip 140 prekių paskirstymo centrų. „Lidl“ iš viso turi daugiau kaip 200 000 darbuotojų. „Schwarz“ įmonių grupės apyvarta 2014 finansiniais metais, lyginant su ankstesniais, išaugo 7 % ir siekė 79,4 mlrd. eurų. Darbuotojų skaičius atitinkamu laikotarpiu išaugo 15 000 ir šiuo metu siekia 350 000.


Komentarai

, ,
Gaukite mūsų naujienlaiškį

Įveskite savo el. pašto adresą