Visuomeninių dviračių pasiūlos sunkumai: prie geležinkelio stočių olandai nori daugiau dviračių stovėjimo aikštelių

ProRail ir NS skatina vyriausybę investuoti į geresnę dviračių stovėjimo aikštelių infrastruktūrą traukinių stotyse. Pasak šių geležinkelio įmonių, siekiama, kad būtų dar geriau išdėstyta esama dviračių infrastruktūra, taip pagerinant visuomeninę dviračių dalijimosi vartoseną. Pasak AD pranešimo, vis dėlto ima atrodyti, kad dviračių dalijimosi paslaugai reikia nedidelio paskatinimo – šių metų gegužės mėnesį dviračių dalijimos pasiūla buvo 35 proc. didesnė nei praėjusiais metais.

ProRail generalinio direktoriaus Piero Eringos teigimu, pasak ANP, pusė keliautojų traukiniais užsuka į traukinių stotį dviračiais. Tai sudaro 500 tūkst. dviratininkų per dieną. Yra skaičiuojama, kad jau nuo šio amžiaus pradžios buvo pastatyta 450 tūkst. naujų dviračių stovėjimo aikštelių ir modernizuota daugiau nei 400 stočių. Nepaisant to, ateinančius kelerius metus vis dar bus juntamas vietų trūkumas.

Dėl to ProRail ir NS siekia, kad per ateinančius 10 metų būtų sukurta 250 tūkst. naujų dviračių stovėjimo aikštelių.

Yra ir kitas būdas padedantis spręsti stovėjimo aikštelių trūkumo problemą – visuomeninis dalijimasis dviračiais. Pasak AD duomenų gautų iš NS, šis dviračių dalijimosi būdas tampa nepaprastai populiariu. Paklausa yra tokia didelė, kad NS keleiviams vis dažniau tenka išgirsti, kad stotyse nebeliko laisvų dviračių. Amsterdame, Hagoje ir Utrechte dviračių paėmimo taškuose dažnai stinga dviračių, o ypač penktadieniais popiet.

NS tikisi, kad šiais metais apie 3 mln. išvykų dviračiais įvyks būtent su pasidalintais dviračiais, t. y. 25 proc. daugiau nei praėjusiais metais. Dėl to geležinkelio įmonė šiais metais prie jau turimų dalinimosi dviračių, vietoje paprastai kasmet papildomo 1 tūkst., pridės 6 tūkst. naujų dviračių.

 

 

Justina Tumaitė | OlandijosLietuviai.lt


Komentarai

,
Gaukite mūsų naujienlaiškį

Įveskite savo el. pašto adresą