Jumbo keliasi į internetą ir siekia konkuruoti su Albert Heijn

Jumbo_SupermarktenPrekybos centrų tinklas „Jumbo“ plečia savo rinką ir keliasi į internetą bei meta iššūkį dabartiniam rinkos lyderiui „Albert Heijn“. Iš pradžių planuojama atidaryti maisto prekių atsiėmimo taškus, bet tolimesniuose planuose numatytas prekių pristatymas į namus, – praneša „z24“.

Artimiausiuose „Jumbo“ planuose – kas savaitę atidaryti nuo trijų iki penkių prekių atsiėmimo taškų. Iki vasaros pradžios bendrovė jau bus atidariusi šimtą atsiėmimo taškų visoje šalyje.

Brabante tikimasi greitai pavyti „Albert Heijn“, kuris šiuo metu yra vienintelis tinklas, prekes pristatantis į namus. „Jumbo“ finansų direktorius Ton van Evenas teigia, kad jų tinklui prireiks mažiausiai kelerių metų, kol tinklas galės pasiūlyti pristatymo į namus paslaugą.

„Pernai, po dviejų metų pasirengimo, atidarėme 28 atsiėmimo taškus. Pradinį etapą įveikėme, tad galime paspartinti plėtrą“, – teigė T. Van Evenas.

T. Van Evenas žino, kad internetinė prekyba vis dar yra sudėtinga sritis prekybos tinklams. Finansų direktorius teigia, kad gauti iš to pelno yra sunku, bet nesiimti nieko būtų dar rizikingiau. „Jei to nepadarysime, pardavimo apimtys mažės, nes vartotojai tokios paslaugos ims ieškoti kitur. Jeigu imsimės internetinės prekybos, išlaikysime pardavimus ir galbūt gausime pelno.“

Per paskutinius penkerius metus prekybos centrų tinklas „Jumbo“ išsiplėtė ir tapo antru didžiausiu prekybos centru Nyderlanduose. Praėjusiais metais pardavimai praktiškai pastovioje rinkoje išaugo 3.5 procentais ir dabar Jumbo holdingo pardavimai sudaro 20 procentų rinkos.

Komentarai

Gaukite mūsų naujienlaiškį

Įveskite savo el. pašto adresą