Nyderlanduose naudojimasis „Facebook“ mažėja, tačiau išlieka populiariausiu socialiniu tinklu

social-media-apps-on-iPhone

Nors „Facebook“ išlieka populiariausiu 2014 metų socialiniu tinklu, olandų vartotojai tikisi 2015 metais juo naudotis mažiau. „Multiscope“ atlikto rinkos tyrimo duomenimis, kitų socialinių platformų, tokių kaip „LinkedIn“ bei „Instagram“, naudojimas 2014 metais išaugo ir toliau didėja, tuo tarpu socialiniu tinklu „Twitter“ naudojamasi vangiai.

Daugiau nei devyni iš dešimties olandų turi bent vieną socialinio tinklo paskyrą. Nors šiuo metu naudotis „Facebook“ labai populiaru, tačiau jo populiarumas po truputį slopsta. Visgi šeši procentai „Facebook“ vartotojų tikisi 2015 metais tinkle praleisti daugiau laiko nei 2014 metais, beveik 13 procentų mano socialinio tinklo paslaugas naudosiantys mažiau nei praeitais metais. Tokią nuomonę išreiškė 18 – 34 metų vartotojai.

Socialinių tinklų rinkoje vis labiau įsitvirtina „LinkedIn“, „Instagram“ ir „Pinterest“. 2014 metais olandų vartotojų, turinčių „LinkedIn“ paskyrą, skaičius ūgtelėjo 45 procentais, vartotojai tikisi šiais metais juo naudotis dar dažniau. 11 procentų olandų turi „Instagram“ paskyras, tyrimo duomenimis, beveik ketvirtadalis jų planuoja šią platformą naudoti dažniau. Tik vienas iš dešimties „Instagram“ vartotojų tikisi programėle naudotis mažiau nei tai darydavo anksčiau. Tokia pati situacija ir su 13 procentų olandų, besinaudojančių „Pinterest“.

Vienas iš penkių internautų tvirtina naudojantys „Twitter“, iš jų vienas procentas planuoja ateityje naudotis juo dažniau.

Pagrindinis naudojimosi socialiniais tinklais tikslas yra palaikyti ryšius su draugais, šeima bei pažįstamais. Trys iš penkių socialinių tinklų vartotojų teigia, kad šios platformos įtakoja viešąją nuomonę, todėl visuomenei jos labai svarbios. Keturiasdešimt procentų naudotojų mano, kad socialiniai tinklai taip pat praturtina jų gyvenimus.

Komentarai

Gaukite mūsų naujienlaiškį

Įveskite savo el. pašto adresą