Olandijoje saldžių gėrimų ir užkandžių atsisako vis daugiau vartotojų

800px-Smartieseurope-800x575

Remiantis rinkos tyrimų kompanijos „IRI“ duomenimis, olandai vis dažniau atsisako gausių cukraus produktų, tokių, kaip gaivieji gėrimai bei saldumynai. Daugelio kompanijų, parduodančių saldžius produktus, apyvarta Olandijos rinkoje per praėjusius metus smuko.

„Coca-Cola“ patyrė beveik 9 procentų pardavimų mažėjimą. Gaiviųjų gėrimų „Wicky“ pardavimas krito 11 procentų. Kitos gaiviųjų gėrimų kompanijos susidūrė su tokia pačia problema: „Appeseintje“ pardavimai krito 7 procentais, „Fanta“ – 4.5 procento, „Roosvicee“ – 16 procnetų.

Saldžių užkandžių ir maisto gamintojai taip pat pastebėjo vartojimo sumažėjimą. Desertų gamintojos „Mona“ pardavimai sumažėjo 10 procentų, „Danone“ – 2 procentais, „De Ruijter“ – 3 procentais, sausainių gamintojas patyrė 3 procentų smukimą, o cukraus bei sirupo gamintojo „Van Gilse“ pardavimai smuko 11 procentų.

„Vartotojai vis labiau domisi mityba ir vis atidžiau renkasi kasdien vartojamo maisto ingredientus. Tokį elgesį skatina žiniasklaida, programos, kaip „Kassa“ ir „De Keuringsdienst van Waarde“ – sakė „IRI“ atstovė Sjanny van Beekveld.

Saldumynus gaminančios įmonės Olandijos rinkoje jaučia vartojimo mažėjimą, tuo tarpu įmonės, gaminančios maistą su mažesniu kiekiu cukraus, pastebi vartojimo atsigavimą. Mineralinio vandens „Spa“ pardavimas išaugo 8.7 procento, o šaltosios arbatos „Lipton“ parduota 4 kartus daugiau. „Alpro“ pardavimai ūgtelėjo 7 procentais, „Zonnatura“ – 14 procentų. Pasak „IRI“ atstovų, šios kompanijos visomis išgalėmis stengėsi sumažinti cukraus ir sočiųjų riebalų kiekį savo gaminamuose produktuose ir reklamavo juos kaip sveikesnį pasirinkimą.

OlandijosLietuviai.lt

,
Gaukite mūsų naujienlaiškį

Įveskite savo el. pašto adresą