Prekybos centrai vis dažniau reklamuoja pigią mėsą

meat

Gyvūnų gerovės lobistų grupė „Wakker Dier“ pirmadienį pranešė, kad nepaisant spaudimo palaipsniui atsisakyti gamyklinių būdu užaugintos mėsos, prekybos centrai vis dažniau savo reklamos kampanijose reklamuoja atpigintą mėsą.

„Wakker Dier“ teigia, kad per liepos, rugpjūčio ir rugsėjo mėnesius septynios didžiausios Olandijos prekybos centrų grupės 745 kartus savo specialiuose pasiūlymuose reklamavo pigią mėsą, o tai yra 38 procentais dažniau nei praėjusiais metais.

Nuo metų pradžios prekybos centrai pasiūlė 2 249 akcijas, kurių metu siūlyta gamykliniu būdu užauginta mėsa, tiek pernai buvo pasiūlyta per visus metus. Dažniausiai akcijinės kainos siūlytos kiaulienai, tačiau iki 118 padvigubėjo specialių pasiūlymų vištienai, olandų dar vadinamai „plofkip“.

Organizacija tiki, kad iki didžiųjų metų švenčių tokių reklaminių akcijų tik daugės.

Visgi yra ir gerų naujienų. Per trečiąjį metų ketvirtį iki 159 padvigubėjo akcijų, kurių metu siūloma įsigyti mėsos, užaugintos laikantis gyvūnų gerovės  standartų. Organinė mėsa siūlyta 40 reklaminių akcijų, 35 iš jų rengė prekybos centrų grupė „Plus“.

Gaukite mūsų naujienlaiškį

Įveskite savo el. pašto adresą