J. Morkūnas atsako, ką gali gauti lėktuve už gražias akis

J. Morkūnas. BFL/Vyginto Skaraičio nuotr. Publikuota www.ziniuradijas.lt

 

Lojalumas aviakompanijoms duoda apčiuopiamus privalumas, „Žinių radijui“ sakė dažnai skraidantis lėktuvais verslininkas Jogaila Morkūnas. Pasak jo, būti lojaliam patogu pačiam klientui:

„Jei esi „Air France“ „Flying Blue“ auksinis narys, tai tu gali vežtis dvigubai daugiau bagažo, negu reikia. Antras epizodas – visada yra didesnė tikimybė, kad, perkant ekonominės klasės bilietą, tave perkels į aukštesnę klasę. Tad yra šansų, kad papulsi į „Economy premium“ arba  į verslo klasę“, – laidoje „Aukšta klasė“ kalbėjo J. Morkūnas.

Jis pažymėjo, kad, skrendant amerikiečių avialinijomis „Delta“, kompiuteris automatu išmeta visus auksinius klientus, kurie skrenda ekonomine klase, ir juos įdeda į verslo klasę.

„Čia yra visiškas automatas . Čia gražių akių, kuriomis prašai „check-in“ mergaitės jau nėra ir nebūna. Mergaitės gali paprašyti, kad tave pasodintų prie avarinio išėjimo, kur daugiau vietos kojos, bet ta mergaitė pasakys, kad tai kainuoja 30 eurų. Su „chi chi cha cha“ dabar gali gauti papildomą netikėtą buteliuką vyno. Viskas“, – sakė J. Morkūnas.

Parengė Ieva Kazlauskaitė / ziniuradijas.lt

Laida „Aukšta klasė“ transliuojama trečiadieniais 10.10 val. 

Komentarai

Gaukite mūsų naujienlaiškį

Įveskite savo el. pašto adresą