Naujausiais mažmeninės prekybos tyrimo grupės IRI duomenimis, prekybos centrų grupės „Albert Heijn“ ir „Jumbo“ kartu kontroliuoja daugiau nei 50% Olandijos rinkos.
Tiek „Albert Heijn“, tiek „Jumbo“ per praeitus metus padidino savo rinkos dalį – AH pardavimai sudaro 35% visų prekybos centrų pardavimų Olandijoje, „Jumbo“ – 17%. Prieš dvejus metus „Jumbo“ užėmė tik 11% prekybos centrų rinkos.
Iš viso per praėjusius metus Olandijos prekybos centrai pasiekė 36 mlrd. eurų apyvartą, tai 5% augimas nuo 2014 metų. Skaičiai iš dalies priklauso ir nuo skirtingų prekybos dienų skaičiaus.
Beveik 20% visų pardavimų įvykdyta išpardavimų metu. Vokietijos prekybos centrų grupės centrai „Aldi“ ir „Lidl“ užima 16% rinkos.